Πέμπτη 24 Μαΐου 2012

Το τζινάκι έγινε Μαγιάτικο,λουλουδιαστό με One stroke

One stroke σε τσέπη τζίν παντελονιού

Η άλλη τσέπη στο τζίν παντελόνι μου

                                                    "Αγαπημένες αλλαγές-μεταμορφώσεις"      

        Μπλογκοφιλαράκια μου, επειδή μονίμως με αναποδιάζουν οι δυσκολίες που αντιμετωπίζω πάντα στο να αλλάξω κάτι στο μπλογκοσπιτάκι μου αργώ να σας συναντήσω. ΄Ομως όταν παίρνω φόρα...........φόρα κατηφόραααα.............κι΄ο Θεός ο ίδιος δε με σταματά.........Αχ τι παιδί κι΄εγώ.......Λοιπόν ήθελα να σας δείξω αγαπημένες μου μεταμορφώσεις. Με απλές κινήσεις, όμορφα χρώματα και φαντασία ανανέωσα τα τζινάκια μου που είχα ψιλοβαρεθεί. Ανεξίτηλα τα χρώματα και ευχάριστη η ενασχόληση της αλλαγής ενός δικού σου αντικειμένου. ΄Ασε που χαλαρώνεις δημιουργικά. Διασκέδασα και την ώρα της δημιουργίας αλλά και μετά όταν οι φίλες μου κοιτούσαν με θαυμασμό τα τζινάκια μου.

6 σχόλια:

  1. Πανέμορφα Σοφάκι μου όλα! Συγχαρητήρια και για την επιτυχία σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πανέμορφα Σοφάκι μου όλα! Συγχαρητήρια και για την επιτυχία σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ!!!!!!!!!!
    ΘΑ ΕΡΘΕΙ Κ Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ Η ΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Sofia καλησπέρα ,χαθήκαμε εντελώς με τι ασχολείσαι και δέν δίνεις παρόν;;εγω να δείς τι χρόνο μεταμεσονύκτιο χάνω για να το οργανώσω!αλλάμέχρι και μουσική το εβαλα (Ρεμπουτσικα παρακαλώ)αλλά.....Δέν κάνω τίποτε από κατασκευές ενώ μου αρεσαν παρα παρα πολύ οι ζωγραφιές στα τζίν καλή η ανανέωση!Γιατί διάλεξες αυτόν τον τρόπο σχολιασμού ο αλλος ειναι πιο απλός και εύκολος,ειναι η δεν ειναι ,θέλω παρακαλώ απάντηση!!!Σε φιλω πολύ πολύ πάω γιααλλη μπλοκοεπισκεψη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συγχαρητήρια όμορφη Σοφία μου. Έγιναν πανέμορφες οι τσέπες σου, και.. πρωτότυπες.

    Σε φιλώ με αγάπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφο, ζωγράφιζα τα πρώτα χρόνια μετά τη Σχολή με μία συνεταίρισα με οίκους μποδας ζωγραφική σε ρούχα , τότε ήταν της μόδας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή