Τετάρτη 18 Ιουλίου 2012






Δύο και μία μετράω φιλαράκια μου.Λίγο ακόμα στο κλείνον άστυ. Φυσικά στις διακοπές δεν διακόπτω, περιπλανιέμαι και τα μάτια μου αναζητούν υλικά, ιδέες, επιφάνειες δημιουργίας παρακαταθήκη για το χειμώνα που θάρθει. Στο μεταξύ ετοίμασα τη φυσική λεμοναδίτσα μου για ποτάκια του καλοκαιριού. ΄Ετοιμα τα δωράκια για τις καλοκαιρινές συναντήσεις με τις φίλες της παραλίας καθώς και τις ζωγραφισμένες από τα χεράκια μου με one stroke, τσάντες και πλατφορμες των κοριτσιών μου. Ελπίζω να προλάβω να σας δείξω και τα επόμενα που γίνονται αλλά δεν έχουν τελειώσει ακόμα. Τα μπαγάζια βέβαια δεν είναι έτοιμα αλλά το μυαλό μου είναι στην παραλία και στην παρέα εκεί. Προς το παρόν λοιπόν σας φιλώ και σας εύχομαι "ΚΑΛΗ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ" όπου κι΄αν επιλέξετε να βρεθείτε αρκεί γύρω σας να έχετε αυτούς που αγαπάτε. Μούτςςςςςςςς!!!!!!!!

6 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφα πράγματα έφτιαξες που φανερώνουν το ταλέντο σου.
    Σοφάκι, καλά να περάσεις όπου και να ΄πας.
    καλές βουτιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πάντα εξαιρετικά τα εργα σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σας ευχαριστώ πολύ κορίτσια για τα καλά σας λόγια. Σας ευχομαι υγεία προσωπική και οικογενειακή,καλές γιορτές με πολλές πολλές στιγμές δημιουργίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Rory thank a lot for you good words.Thanks for your visit in my blog.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τέλεια!!Πως μου ξέφυγαν όλα αυτά;;!! Πανέμορφα!!Μπράβο Σοφία μου!!Τώρα θα ομορφήνεις τα πάντα γύρω σου!!! Και θα έχεις όμορφα δωράκια.φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή